نصب لوور های آلومینیومی

نصب لوور های آلومینیومی

قبل از نصب لوور شما باید ابتدا در مکانی که قرار است لوور نصب گردد اندازه‌گیری دقیقی را انجام داده و مکان را برای نصب لوور آلومینیومی، بطور دقیق بررسی نمایید.

ابتدا اندازه دقیق پنجره یا سوراخ مورد نظر را اندازه بگیرید. سپس اندازه‌ها را به دقت به تولیدکننده یا نصاب لوور معرفی کنید تا لوور متناسب با ابعاد محل نصب تهیه شود. همچنین، مهم است ارتفاع و عرض لوور را نیز در نظر بگیرید تا نصب به درستی انجام شود.

 

مزایای استفاده از لوورهای آلومینیومی

استفاده از لوور آلومینیومی دارای مزایای زیادی است:

ابتدا اینکه این لوور ها از نظر وزنی بسیار سبک و مقاوم می باشند. آلومینیوم به عنوان یک مواد سبک و در عین حال مقاوم، ایده‌آل برای ساخت لوورهاست. این خاصیت موجب سهولت در نصب و تحریک می‌شود.

همچنین این مقاطع آلومینیومی مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی از خود نشان می دهند. آلومینیوم پس از تولید لایه رویی محکمی با ترکیب با هوا روی مقاطع را می پوشاند و این لایه باعث می گردد که این مقاطع در مقابل خوردگی از خود مقاومت زیادی نشان دهند.

 

مقاطع لوور آلومینیومی جهت مناطق مرطوب

آلومینیوم مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی دارد، که آن را مناسب برای استفاده در محیط‌های مرطوب یا نمای بیرونی می‌کند.  با توجه به این مطلب از این مقاطع برای مناطق پر باران یا مناطق گرم و شرجی جنوبی بسیار پرکاربرد خواهد بود.

 

ضمانت نصب لوور های آلومینیومی

لوورهای آلومینیوم به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و فرسایش، دارای طول عمر بلندی هستند. برخی طول عمر مفید و با کیفیت آلومینیوم را به بیش از 25 سال تخمین زده اند. بنابراین همکاران به راحتی مقاطع آلومینیومی را با ضمانت نصب و اجرا ارایه خدمات می دهند.

 

تنظیم نور تابشی لوور های آلومینیومی

این لوور ها که با قابلیت تنظیم نور در هنگام تابش صبح گاه خورشید، قابلیت چرخش لوورها، امکان تنظیم مقدار نوری که وارد فضا می‌شود فراهم می‌شود.

همچنین شما با دسترسی به نور و هوا تازه در هنگام استفاده از لوورهای آلومینیوم امکان داشتن دسترسی به نور و هوای طبیعی را فراهم می‌کند.

 

در کنار تمام مواردی که از مزایای لوور های آلومینیومی گفته شد، در هنگام نصب و استفاده شما از این مقاطع همچنین می توانید از طراحی زیبا و مدرن لوورهای آلومینیوم، ظاهر جذاب و هماهنگ با سبک داخلی و خارجی ساختمان نیز برخوردار گردید.

در صورت نیاز به ثبت سفارش یا استعلام قیمت و موجودی لوور های آلومینیومی می توانید با بخش فروش هماهنگ نموده و از طریق سایت زیر مقاطع را ابتدا چک نموده و پس از تعیین مقطع مورد نظر بتوانید ثبت سفارش را دقیق انجام دهید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Whatsapp